Mio Moov Spirit V735 TV

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Mio Moov Spirit V735 TV op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

z*****@k********* 30-11-2022

Een absolute aanrader.

zonder enige twijfel uitmuntend:
Tot op de meter nauwkeurig word je naar de plaats van bestemming gebracht.
En een zeer duidelijk beeld naar TV kijken is ook mooi meegenomen scherp beeld en altijd ontvangst.

Pluspunten

• Super

Henkaem 07-12-2011
Geschreven voor: Mio Moov Spirit V735 TV

Na een jaar moet ik helaas zeggen dat de Mio V735TV mij zwaar tegenvalt.Het geluid is goed, de TV functioneert als de omstandigheden ideaal zijn, het navigatiesysteem is een continu bron van ergernis en functioneert slechts bij tijd en wijle redelijk. Het laden van kaart updates vergt specialistische kennis. De manuels zijn boekwerken en slecht te lezen de hulp van de helpdesk is beneden de maat .Kortom te duur,te ingewikkeld zeker voor wat oudere mensen een apparaat om links te laten liggen, ik ga een Tom Tom kopen!

EricMoordrecht 25-06-2011
Geschreven voor: Mio Moov Spirit V735 TV

Dit systeem heb ik nu 1 dag in bezit. Tot vandaag geprobeerd het systeem aan mijn wensen te laten voldoen, en dan moet ik zeggen, dat ik behoorlijk teleurgesteld ben Ondanks dat het apparaat er zeer mooi uit ziet. In de eerste plaats werkt het touch screen niet naar behoren, is het meer een 'push' screen; je moet behoorlijk kracht zetten om een functie te activeren. Het had beter geweest als de gevoeligheid van het scherm instelbaar was geweest. Als tweede de compleet onlogische (althans voor mij) wijze waarop een route gepland moet worden. Ik snap er echt niets van, ook niet met de handleiding er bij. Dan mis ik nog een functie waarbij je de GPS coordinaten kan invoeren. Voor zo'n uitgebreid apparaat echt een minpunt.
Ik ben een ervaring rijker en een illusie minder; ik dacht eens iets anders te proberen dan TomTom. Jammer, want het apparaat is zeker niet duur. Maar helaas, het wordt denk ik toch maar weer een TomTom. Dan maar geen digitale televisie....

dirkhj 02-04-2011
Geschreven voor: Mio Moov Spirit V735 TV

door de lange bevestigingsarm zit het app. niet vlak tegen de ruit maar veel meer naar je toe, samen met het grote scherm heb je goed overzicht.
Bediening is eenvoudig.
TV kijken onder het rijden is mogelijk.(er zitten soms meer mensen in de auto dan alleen de chauffeur)
Gebruiksduur van de accu is zo laag (o.a. door het grote scherm) dat het app. alleen aan de voeding gebruikt kan worden.
Navigatie en tv werken zeer goed vooral de voor mij nieuwe rijstrook aanduiding is een hele verbetering t.o.v. vorige nav.

dutchy65 14-01-2011

---------Update review, 14-1-2011---------
Na 10 jaar VDO met ouderwetse analoge tv, die overigens nooit werkte, is dit een ware verademing.
Het menu is duidelijk anders dan VDO, maar dat went snel.
Groot scherm, duidelijk beeld, fantastische mogelijkheden.
Zeer tevreden voor een lage prijs.

---------1e review, 10-11-2010----------
Heb dit apparaat compleet met tas en accessoires voor 303 Euro gekocht. Mooi design, perfect beeld, lekker groot, navigatie is prima, tv en video geweldig.
2 minpunten, werkt niet als hij per usb met de computer verbonden is, en er is geen hoofdtelefoon aansluiting. Daarvoor wel fm zender.
Prima apparaat voor te weinig geld.

hercu 05-10-2010
Geschreven voor: Mio Moov Spirit V735 TV

gebruik deze mio met zn schitterende grote 7 inch scherm al ruim een jaar en moet zeggen dat er geen TT tegenop kan. heerlijke naviagatie die snel en zonder zeuren zn werk altijd perfect doet. in het begin had ik zoiets van mio pffff. maar nu na 1 jr. besef ik dat het echt een kwaliteits merk is.

prooks 27-02-2010
Geschreven voor: Mio Moov Spirit V735 TV

ik heb mio v735tv nu 3 weken en het bevalt me goed dit is mijn 3e mio nu en ben over al de 3 dik tevreden . de tv werkt erg goed het beeld en geluid zijn goed en vind snel de zenders op.